Subject: FW: Kehtna kergtee, Oja tn 3 kinnistu
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Nov 2024 08:58:03 +0200

Tere,

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Artjom Larjušin <[email-masked]>
Sent: Friday, November 15, 2024 2:44 PM
To: Villu Pihlakas <[email-masked]>; Marek Lind
<[email-masked]>; Valdo Jänes
<[email-masked]>
Cc: Margit Pärna <[email-masked]>; Merike Joonsaar
<[email-masked]>; Hans Jürgen Schumann
<[email-masked]>; Ene Sulg <[email-masked]>
Subject: Kehtna kergtee, Oja tn 3 kinnistu

Tere,

Saadan korrigeeritud eskiisi ja krundijaotuskava kooskõlastuse leht.

1.	Korrigeeritud on Oja tn 3 kinnistu piirkonna lahendus.

2.	Eraldusriba on 5m.

3.	Projekteeritud ühine mahasõit Oja 3 ja Oja 5a kinnistutele.

4.	Elektri õhuliini masti (1 tk) tuleb ümbertõsta.

5.	Kiiruse piirangu ala piir (liiklusmärk 571, 572) tuleb nihutada
100m võrra lõuna poole.

Andke palun teada, kui midagi vajab veel täiendamist

Lugupidamisega,

Artjom Larjušin

Juhatuse liige, Vastutav spetsialist

RoadArt OÜ

Teede projekteerimine ja nõustamine

MTR reg. nr. EEP004975, EPE001601

Tel: +372 56634050

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.